Ημερομηνία
13-04-2020, 14:00 – 15:00
Τιμή
ΔΩΡΕΑΝ
Είδος
Webinar
Γλώσσα
Ελληνικά
Webinar – Covid-19: Η σημασία της ψηφιακής παρουσίας χθες, σήμερα και αύριο
Οι ευκαιρίες και τα λάθη για τα οποία σας “μιλάνε” τα δεδομένα συμπεριφοράς χρηστών
Με στόχο την ενημέρωση των επιχειρήσεων γύρω από τις αλλαγές και τα νέα δεδομένα, που έχει επιφέρει ο κορωνοϊός στην αγορά εργασίας, το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο καθιερώνει υπό την ομπρέλα της “AHK Akademie” και σε συνεργασία με την Ομάδα Εργασίας Μελών «Νομικών Θεμάτων», σειρά ψηφιακών σεμιναρίων, “webinars”, πάνω σε επίκαιρα θέματα εργατικού, νομικού και φορολογικού δικαίου, τα οποία και θα προσφέρει αποκλειστικά στα Μέλη του, συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία #DigitalSolidarityGR του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Η ψηφιακή παρουσία των εταιρειών στις μέρες μας τείνει να παίζει όλο και πιο σημαντικό ρόλο. Παράλληλα μεγαλώνει και ο ρόλος της παρακολούθησης όλων των πληροφοριών, που λαμβάνουμε από τους επισκέπτες της σελίδας σας.
Πώς όμως μπορεί κανείς να αξιοποιήσει με βέλτιστο τρόπο τις πληροφορίες, που έχει στα χέρια του;
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου session του Webinar θα γίνει μία εισαγωγή στα Google Analytics, ένα από τα βασικότερα εργαλεία, που δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνουμε και να αξιοποιούμε τις πληροφορίες αυτές χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος. Μέσα από παραδείγματα και key studies θα γίνει παρουσίαση της δύναμης ενός σωστά στημένου Account Google Analytics και της σημασίας των δεδομένων, που μπορούμε να έχουμε στήνοντας τα κατάλληλα report.
Σε συνεργασία με: