elde

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Από 1ης Ιανουαρίου 2020 γίνεται υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η ηλεκτρονική τήρηση βιβλίων, με στόχο την πάταξη της φοροδιαφυγής μέσω έκδοσης πλαστών και εικονικών τιμολογίων. Χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική πλατφόρμα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) (Mydata (Μy Digital Accounting & Tax Application), ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι και επιχειρηματίες θα εκδίδουν τα τιμολόγια τους ηλεκτρονικά, όπως και θα ενημερώνουν και τα φορολογικά βιβλία τους.

Η νομοθετική αυτή απαίτηση θα επιφέρει ριζικές αλλαγές στη λειτουργία των λογιστηρίων (πάταξη γραφειοκρατίας, κατάργηση περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ κλπ), τα οποία πρέπει ακόμα να προσαρμοστούν με τις απαιτήσεις ασφάλειας και προστασίας του νέου ελληνικού νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων (ν. 4624/2019, ΦΕΚ Α 29.2019).

  • Τήρηση ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ, υπόχρεοι τήρησης και χρονοδιάγραμμα εφαρμογής, σχέση  με Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, ρυθμίσεις για Δημόσιο και μη κερδοσκοπικούς φορείς, αγρότες ειδικού καθεστώτος κλπ
  • Λειτουργία πλατφόρμας, ροή πληροφοριών, διαδικασίες ενημέρωσης και συμφωνίας ηλεκτρονικών βιβλίων, συγχρονισμός με λογιστικά βιβλία. Διασταύρωση φορολογικών στοιχείων μεταξύ παραλήπτη και εκδότη, επαλήθευση ορθότητας φορολογικών δηλώσεων.
  • Ηλεκτρονικά Βιβλία και Λογιστικό, φορολογικό Αποτέλεσμα (e-βιβλία και συμφωνία δήλωσης ΦΠΑ, συμφωνία Ε3, δηλώσεις χαρτοσήμου, παρακρατούμενων φόρων, τέλους διαμονής, περιβαλλοντικού τέλους κ.λ.π). ·
  • Χρήση πλατφόρμας Mydata ως εργαλείου επιλογής δείγματος επιχειρήσεων για φορολογικό έλεγχο.
  • Διαβίβαση δεδομένων στην ΑΑΔΕ (χειρόγραφα παραστατικά, απλογραφικά βιβλία, Πρότυπα Παραστατικά, Συσχετιζόμενα Παραστατικά ΑΑΔΕ, Αντικριζόμενα και μη Αντικριζόμενα Παραστατικά κλπ).
  • Φορολογικές παραβάσεις και πρόστιμα, αυτοματοποιημένα μηνύματα, αξιολόγησης φορολογικής συμμόρφωσης πλατφόρμας Mydata
  • Απαιτήσεις κανονιστικής συμμόρφωσης και προστασίας προσωπικών δεδομένων βάσει νόμου 2642/2019 (λογιστήρια ως υπεύθυνοι/εκτελούντες επεξεργασία, πολιτικές ασφάλειας, τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, ορισμός Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO), ευθύνη, κυρώσεις, πρόστιμα).

Οφέλη από το σεμινάριο

Μετά το πέρας του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν εξοικειωθεί με τις νέες νομοθετικές απαιτήσεις από το επάγγελμα του λογιστή, με τις λογιστικές εφαρμογές πληροφορικής, τη διασύνδεση αρχείων, τις απαιτήσεις ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων των πελατών τους.

  • Λογιστές, φοροτεχνικούς και συμβούλους επιχειρήσεων
  • Οικονομικούς διευθυντές δημόσιων και ιδιωτικών φορέων
  • Στελέχη και υπαλλήλους ελεγκτικών επιχειρήσεων

Μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου: 150 €

Μη-Μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου: 180 €

 

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εκπαίδευσης του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου τηλεφωνικά 210 64 19 028 ή μέσω E-Mail: s.theofanidou@com.gr.

Σε συνεργασία με την Εταιρεία-Μέλος:

Ημερομηνία
θα ανακοινωθεί σύντομα


Ώρες
10:00 – 16:00


Τύπος
Webinar

top