Η πρωτόγνωρη κρίση που βιώνουμε λόγω του COVID-19 μας αναγκάζει να αναθεωρήσουμε πολλά από όσα θεωρούσαμε ως δεδομένα μέχρι τώρα. Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο θέλοντας να συμβάλλουν θετικά στην διερεύνηση του νέου τοπίου που έχει διαμορφωθεί για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και για τον καθέναν μας ξεχωριστά, αξιοποιούν την πλούσια εμπειρία τους σε θέματα επιχειρηματικότητας και την τεχνογνωσία των Εισηγητών και πραγματοποιούν, εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
IKANOΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ISO 10002
Στο σεμινάριο θα γίνει παρουσίαση και σχολιασμός του προτύπου, με κύρια εστίαση στα παρακάτω:
Κατευθυντήριες αρχές για τον αποτελεσματικό χειρισμό των παραπόνων (διαφάνεια, προσβασιμότητα, ανταπόκριση, αντικειμενικότητα, χρεώσεις, εμπιστευτικότητα, προσέγγιση εστιασμένη στον πελάτη, υπευθυνότητες, διαρκής βελτίωση)
Πλαίσιο χειρισμού παραπόνων, αρμοδιότητες
Αντιμετώπιση επιθετικών συμπεριφορών
Προγραμματισμός και σχεδιασμός
Λειτουργία της διεργασίας χειρισμού παραπόνων (από την παραλαβή μέχρι και το κλείσιμο του παραπόνου)
Διατήρηση και βελτίωση (ανάλυση, αξιολόγηση και συμπεράσματα από τα παράπονα, επάρκεια χειρισμού)
Εισηγητής:
Κα ΜΑΡΙΑ ΠΙΤΣΙΚΑ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη οργανισμών που λαμβάνουν ή διαχειρίζονται παράπονα πελατών, και γενικά σε όσους επιθυμούν να βελτιώσουν τον τρόπο λειτουργίας στη διαχείριση των πελατών.
Μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου: 150 €
Μη-Μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου: 180 €
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εκπαίδευσης του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου τηλεφωνικά 210 64 19 028 ή μέσω E-Mail: s.theofanidou@ahk.com.gr.
Σε συνεργασία με την Εταιρεία-Μέλος: