elde

After Sales στα Ξενοδοχεία

Το After Sales στα ξενοδοχεία θεωρείται ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σαν τεχνική στο marketing τα τελευταία χρόνια. Είναι η στρατηγική μεθοδολογία που «κλειδώνει» τον κάθε πελάτη που επισκέπτεται ένα ξενοδοχείο ώστε να κάνει επανάληψη (επιχειρηματίες) χωρίς να ψάχνει τις πιο «φθηνές» τιμές στις πλατφόρμες ξενοδοχείων και την οικογένεια να επιστρέψει στο ξενοδοχείο  που έζησε «μαγικές» διακοπές.

Εκτός της πετυχημένης επιστροφής  του πελάτη στο ξενοδοχείο, το after sales επιτυγχάνει αυθόρμητη σύσταση, cross selling, up selling, πώληση νέων υπηρεσιών κλπ αλλά το βασικότερο… δημιουργεί πιστούς πελάτες.

Στο σεμινάριο θα αναλυθούν όλα τα tips όπως αυτά βρίσκουν εφαρμογή σε εκατοντάδες ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο:

  • Ανάλυση της συμπεριφοράς του πελάτη (επιχειρηματία)
  • Ανάλυση της συμπεριφοράς του πελάτη (οικογένεια)
  • Τι περιμένει ένας πελάτης
  • Οι ανάγκες τους
  • Η αναμονή της εμπειρίας
  • Η επιθυμία επιστροφής στο ίδιο ξενοδοχείο
  • Η λανθασμένη επιλογή μη εφαρμογής του After Sales
  • Το στοχευμένο marketingμέσα από το After Sales
  • Η εφαρμογή του aftersalesκατά το checkin, διαμονή, checkout και οι ενέργειες
  • Το προσωπικό
  • Τα marketing tools

Εισηγητής:

GEORGE NOLAS – DERMENTZOGLOU, 2 MBA

Το σεμινάριο είναι εφαρμοσμένο και απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, Hotel Managers, F&B Managers και γενικά σε προσωπικό που κάνει καριέρα στον κάδο του ξενοδοχείου.

150€  Μέλη του Επιμελητηρίου

180€  Μη Μέλη του Επιμελητηρίου

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εκπαίδευσης του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου τηλεφωνικά 210 64 19 028 ή μέσω E-Mail: s.theofanidou@ahk.com.gr.

Ημερομηνία
24/11/2021

 


Ώρες

15:00 – 17:00

 

 


Τύπος

Webinar

top