elde

Το σεμινάριο με θέμα «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ» θα πραγματοποιήσει η AHK Akademie του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου η οποία παρέχει μια καινούργια υπηρεσία με σκοπό την συνεχή εξέλιξη των σύγχρονων στελεχών, μέσω επιμορφωτικών σεμιναρίων.

Για τη συμμετοχή απαιτείται η ευρυζωνική πρόσβαση στο διαδίκτυο (τουλάχιστον ADSL) και ένα smartphone ή τάμπλετ (Android ή iOS) ή ένας προσωπικός υπολογιστής με κάμερα και μικρόφωνο.

Το κέντρο βάρους του σεμιναρίου είναι να αποτυπώσει τη σημασία στο να μπορούμε να διαχειριζόμαστε οι ίδιοι αποτελεσματικά περιπτώσεις κρίσης στον κλάδο. Το περιεχόμενο του σεμιναρίου επιχειρεί να προσεγγίσει τους παρακάτω εκπαιδευτικούς στόχους με βασική επιδίωξη οι συμμετέχοντες να:

κατανοήσουν και να αναγνωρίζουν τις εσφαλμένες και τις εύστοχες διορθωτικές κινήσεις ιδιωτικών και δημόσιων φορέων μετά από μία περίοδο κρίσης στον τουρισμό
διαχειρίζονται οι ίδιοι αποτελεσματικά περιπτώσεις κρίσης

Το διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο  «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ» απευθύνεται:

– σε εργαζόμενους ξενοδοχείων
– σε εργαζόμενους τουριστικών γραφείων
– σε σπουδαστές τουριστικής, – ξενοδοχειακής εκπαίδευσης αντίστοιχων ειδικοτήτων- σε αποφοίτους τουριστικής, – ξενοδοχειακής εκπαίδευσης αντίστοιχων ειδικοτήτων

Λένα Μουράτογλου, Υπεύθυνη κρατήσεων τουριστικού γραφείου – επικοινωνιολόγος

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 6 ωρών, διαρκεί 2 ημέρες και θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρη  των τριών (3) εκπαιδευτικών ωρών περιλαμβάνοντας την ακόλουθη θεματολογία:

Α ΜΕΡΟΣ

Τρομοκρατικές ενέργειες
Η περίπτωση της 11ης Σεπτεμβρίου – Επιπτώσεις στον παγκόσμιο τουρισμό
Ο ρόλος των επικοινωνιολόγων.

Συγχωνεύσεις / Εξαγορές εταιριών
Η περίπτωση Aegean / Olympic Airways (Case Study)
Άσκηση: Εξαγορά Local Travel Agent από Tour Operator

Η περίπτωση αυξημένης ζήτησης σε σχέση με τα περιοριστικά μέτρα στις ξενοδοχειακές μονάδες
Διαχείριση του πελάτη κατά την άφιξη στο ξενοδοχείο
Overbooking αεροπορικών εταιριών: Η περίπτωση της United (Case study)

Β ΜΕΡΟΣ

Φέρουσα ικανότητα τουριστικών προορισμών / Φυσικές καταστροφές
Ο ρόλος των ταξιδιωτικών οδηγιών: Το άρθρο του CNN για τη Σαντορίνη
Ανάκαμψη τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση της Κω (Case study)
Άσκηση: Σύνταξη δελτίου τύπου ξενοδοχείου έπειτα από πυρκαγιά.

Η πανδημία του κορονοϊού και ο τουρισμός
Η αντιμετώπιση της κρίσης από δημόσιους φορείς (Ε.Ο.Τ., υπουργεία Τουρισμού Ευρωπαϊκών χωρών κ.α.)
Η αντιμετώπιση της κρίσης από ιδιωτικούς φορείς (ξενοδοχεία, εταιρίες διοργάνωσης κρουαζιέρων, τουριστικά γραφεία, Airbnb κ.α.)
Η επόμενη μέρα

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εκπαίδευσης του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου τηλεφωνικά 210 64 19 036, 217 000 2030 ή μέσω E-Mail: info@dual.com.gr

Το σεμινάριο δεν έχει κόστος συμμετοχής.

Ημερομηνίες
13.5.2020 – 14.05.2020


Ώρες
15:00 – 18:00


Τύπος
Webinar

top