Το After Sales στα ξενοδοχεία θεωρείται ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σαν τεχνική στο marketing τα τελευταία χρόνια. Είναι η στρατηγική μεθοδολογία που “κλειδώνει” τον κάθε πελάτη που επισκέπτεται ένα ξενοδοχείο ώστε να κάνει επανάληψη (επιχειρηματίες) χωρίς να ψάχνει τις πιο “φθηνές” τιμές στις πλατφόρμες ξενοδοχείων και την οικογένεια να επιστρέψει στο ξενοδοχείο που έζησε “μαγικές” διακοπές.
Εκτός της πετυχημένης επιστροφής του πελάτη στο ξενοδοχείο, το after sales επιτυγχάνει αυθόρμητη σύσταση, cross selling, up selling, πώληση νέων υπηρεσιών κλπ αλλά το βασικότερο… δημιουργεί πιστούς πελάτες.