Το σεμινάριο είναι διάρκειας 6 ωρών, διαρκεί 2 ημέρες και θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρη των τριών (3) εκπαιδευτικών ωρών περιλαμβάνοντας την ακόλουθη θεματολογία:
Α ΜΕΡΟΣ
Τρομοκρατικές ενέργειες
Η περίπτωση της 11ης Σεπτεμβρίου – Επιπτώσεις στον παγκόσμιο τουρισμό
Ο ρόλος των επικοινωνιολόγων.
Συγχωνεύσεις / Εξαγορές εταιριών
Η περίπτωση Aegean / Olympic Airways (Case Study)
Άσκηση: Εξαγορά Local Travel Agent από Tour Operator
Η περίπτωση αυξημένης ζήτησης σε σχέση με τα περιοριστικά μέτρα στις ξενοδοχειακές μονάδες
Διαχείριση του πελάτη κατά την άφιξη στο ξενοδοχείο
Overbooking αεροπορικών εταιριών: Η περίπτωση της United (Case study)
Β ΜΕΡΟΣ
Φέρουσα ικανότητα τουριστικών προορισμών / Φυσικές καταστροφές
Ο ρόλος των ταξιδιωτικών οδηγιών: Το άρθρο του CNN για τη Σαντορίνη
Ανάκαμψη τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση της Κω (Case study)
Άσκηση: Σύνταξη δελτίου τύπου ξενοδοχείου έπειτα από πυρκαγιά.
Η πανδημία του κορονοϊού και ο τουρισμός
Η αντιμετώπιση της κρίσης από δημόσιους φορείς (Ε.Ο.Τ., υπουργεία Τουρισμού Ευρωπαϊκών χωρών κ.α.)
Η αντιμετώπιση της κρίσης από ιδιωτικούς φορείς (ξενοδοχεία, εταιρίες διοργάνωσης κρουαζιέρων, τουριστικά γραφεία, Airbnb κ.α.)
Η επόμενη μέρα